viernes, 13 de abril de 2012

Obra de teatro


A torre do demo

(Na torre do demo)

Corbillón: ¿Que pode facer hoxe?,xa non sei que cousa malvada facer. Xa matei un dragón, xa destruín un reino...¿Que me queda por facer?Xa o teño raptarei a princesa Marta.

(mentres tanto no reino)

Rei: Princesa ven aquí téñoche que encomendar unha gran tarefa.

(entrando na escena)
Princesa: ¿Cal é esa tarefa meu pai?
Rei: Tes que ir a xunto do cabaleiro Ivan e dicirlle que estamos en guerra con Roma.
Princesa: Vale meu pai irei.
(Vanse de escena)
(Corbillón entra en escena)
Corbillón: Así que a princesa sae sola do castelo e o mellor momento para collela, escondereime por aquí.
(A princesa sae do castelo)
Princesa: Por fin saín do castelo, agora podei ir a ver a o meu amor.
Corbillón: Princesa agora eres miña. Cerbero.
Princesa: Soltameeeee.
Corbillón: Cálate xa vasme romper os tímpanos.
Princesa: Non me da a ganaaaa.
Corbillón: Cerbero collela xa.
Cerbero: E que pesa moito.
Princesa: Me estas chamando gorda.
Cerbero: Sinceramente...Si.
Corbillón: Deixar xa de pelexar e collela.
Cerbero: Vale.

(Chegando a torre)
Cerbero: Xa non podo máis con esa gorda.
Princesa: Eu non son gorda solo estou un pouco rechea.
Corbillón: Calades xa o os converto en sapo que para algo son demo.

(Xa na cima)
Cerbero: Hai meus osiños como me doen.
Princesa: (dubitativa)¿Para que me queres?
Corbillón: Querote para atraer a o cabaleiro Iván. E así quitarlle a sua gran espada.
(Mentres tanto no castelo)
Rei: Fai xa moito que non chega a princesa ¿pasarialle algo? Non sei pero mandarei un garda a buscala.
(O garda chega ao castelo do cabaleiro)

Garda: ¿Viche a gran princesa?
Cabaleiro: Non aquí non chegou nadie.
Garda: Pois irei a buscala.
Cabaleiro: Eu tamén irei. Cabalo ven aquí.
(Entra en escena)
Cabalo: Xa bou.
Cabaleiro: Apura que temos que rescatar a princesa.
Cabalo: Veña monta que vamos.
(Saen de escena)
Corbillón: Cerbero fai que cale xa esa princesa.
Cerbero: Non podo, non podo xa me doen as miñas orellas como grita.
Princesa: Se me soltades calo.
Cerbero: Vamos a liberala.
Corbillón: Nin se che ocorra Cerbero se non che corto a cola.
(Mentres tanto no bosque.)
Cabalo: Baixa xa ou te tiro.
Cabaleiro: Non, eu nunca me baixo do meu cabalo mentres buscamos a alguén.
Cabalo: Así que si.(O cabalo se levanta e tira ao cabaleiro)
Cabalo: Xa te avisei.
Cabaleiro: Para xa que quero subir a o teu lombo.
Cabalo: Para que se xa esta hai o castelo de Corbillón e mira alí esta a princesa.
Cabaleiro:Xa vou a por ti princesa.
(Xa na cima.)
Cabaleiro:Mima como cansa subir esta torre.
(Sona o ruído dun ascensor.)
Cabalo: Que cansado estas. ¿Subiches polas escaleiras?
Cabaleiro: Si.
Cabalo: Jajaja. ¿Non viches o ascensor?
Cabaleiro: Non.
Corbillón: Cabaleiro.
Cabaleiro: Corbillón.
Corbillón: Cerbero atacalle.
(O cabaleiro saca a espada e o cerbero lle traba de alí a cinco segundos o cabaleiro morre. )
Corbillón: Por fin teño a gran espada.
(Aparece o rei e mata a Corbillón)
Rei: Por fin matei a mala besta deste mundo.
Princesa: Moitas grazas meu pai, pero aun
así meu gran amor esta morto.
Rei: Xa o sei cariño meu, pero agora vamos para a casa. Logo gardarei esta espada.
Cerbero: Pobre amo meu, bueno agora queda todo esto para mín.
(Xa no castelo)
Rei: Hoxe celebrarei unha festa en honor a morte daquel malvado demo.
Cerbero: Agora e o meu momento para envelenar a o rei.
(Ao día seguinte o rei morre)
Princesa: Que mala sorte teño.Buaaaaa.
Cabalo: ¿Agora eu con quedo?
Cerbero: ¿E eu con quen?
Princesa: Podedes quedar conmigo.
Cabalo: Paréceme ben, ¿e a ti?
Cerbero: A min tamén me parece ben.
Princesa: Vale, decidido quedades comigo pero tedes que ter un nome. O cabalo pódeste chamar Neve xa que eres branco.
Neve: Vale.
Princesa: E ti cerbero pódeste chamar Fogo polo teu color vermello.
Fogo: Vale paréceme ben.

No hay comentarios:

Publicar un comentario